Google+

Waarom AdSpecialist

Een onbekende inhuren kan lastig zijn. Elke website maakt ongeveer dezelfde beloftes en er staan een paar referenties van klanten.
U kunt mij inhuren omdat ik vijf jaar ervaring in de pratijk breng en dat voor een redelijk uurtarief.

Het grote plaatje

Veel specialisten focussen zich op hun eigen onderdeel, zoals SEO of de AdWords campagne. f you’re really serious about increasing sales, you need an integrated Web marketing strategy: you must get found in the search engines AND you must deliver the content buyers, prospects, and others need to make purchasing decisions.Als er een serieuze slag gemaakt moet worden in SEO, AdWords of andere kanalen moet die passen in de strategie van het bedrijf. Het zijn geen gescheiden werelden maar manieren om het doel te bereiken.

Mijn expertise is het om te kijken welke kanalen het beste ingezet kunnen worden om de business te laten groeien.

Ervaren
Ik heb 5 jaar ervaring. Ben begonnen met de voeten in de klei en heb alles zelf gedaan, getest en geimplementeerd. Als AdWords Specialist, account manager, SEO specialist en linkbuilder en Analytics expert. Het is verbazingwekkend hoe weinig er van mijn soort zijn.

Goedkoper dan een bureau en alle voordelen.

Veel klanten staan voor de keuze van een bureau versus een freelancer. De uurprijs is vaak wat lager dan bij een bureau. Maar wat als je ziek bent, wat als wij niet tevreden zijn met je, wat als ik ook diensten af wil nemen die je niet zo goed kent. Met een netwerk van freelancers vangen wij dit af. Bij grotere klanten is er een altijd een specialist die ingeschakeld kan worden bij ziekte en vakantie.